اردونامہ فورم - سندِ محرمیت

اس پالیسی میں بتایا گیا ہے کہ کیسے "اردونامہ فورم", phpBB, اور اس سے متعلقہ کمپنیاں معلومات اکھٹا کرتی ہیں.
آپکی معلومات 2 طریقوں سے اکھٹا کی جاتی ہیں. پہلا، "اردونامہ فورم" براؤز کرنے سے phpBB کچھ کوکیز بناتا ہے جو آپکے سسٹم میں محفوظ‌ہوتی ہیں. پہلے 2 کوکییز میں صارف شناخت (یہاں: صارف رکنیتی نام) اور ایک نا معلوم سیشن شناخت (یہاں:‌ سیشن-شناخت) محفوظ‌ہوتی ہیں. تیسری کوکی میں آپکی بورڈ کی حرکات و سکنات محفوظ‌ہوتی ہیں جیسا کہ کون سے موضوعات پڑھ لیے گئے ہیں وغیرہ وغیرہ.
"اردونامہ فورم" کو براؤز کرتے وقت phpBB کچھ خارجہ کوکیز بھی بنا سکتا ہے. دوسرے طریقہ میں وہ معلومات ہوتی ہیں جو آپ خود ارسال کرتے ہیں. اس میں معلوم یا نا معلوم رکنیتی نام سے ارسال کرنا، رجسٹر کرنا اور مراسلات ارسال کرنا شامل ہیں.
"اردونامہ فورم" پر آپکا اکاؤنٹ معلومات حفاظت کے قانون کے تحت محفوظ ہے. ہر صورت میں آپکو اختیار ہے کہ آپ کونسی معلومات فراہم کرنا چاہتے ہیں اور کونسی نہیں.
آپکا پاس ورڈ کوڈ کیا ہوا ہے اس لیے محفوظ ہے. پھر بھی آپکو ہدایت دی جاتی ہے کہ آپ ایک ہی پاس ورڈ ہر ویب سائٹ پر استعمال نہ کریں. آپکا پاس ورڈ "اردونامہ فورم" پر لاگن ہونے کا زریعہ ہے. اسے phpBB اور کسی دوسرے کے ساتھ شریک نہ کریں. اگر آپ اپنا پاس ورڈ بھول جاتے ہیں تو آپ "میں پاس ورڈ بھول گیا ہوں" کے استعمال سے نیا منگوا سکتے ہیں


لاگ ان سکرین کی طرف واپسی